Condiţii de retur

1. Conform legislației în vigoare, clientul are dreptul de a returna produsele nepersonalizate, în ambalajul original, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, cu restituirea contravalorii produsului.

2. Conform OUG 34/2014, clientul nu mai benefeciază de dreptul de returnare în cazul în cazul în care produsele sunt personalizate după solicitările acestuia (produse ce conțin date, imagini, texte alese de către client).

3. Fotografiile din descriere sunt cu titlu de prezentare și există posibilitatea să nu redea toate detaliile produsului (culoare, nuanță, textură), situație în care nu este considerată ca lipsă de conformitate a produsului și nu reprezintă motiv de returnare.

4. Cazurile în care produsele sunt elegibile pentru returnare sunt: ați primit un alt produs decât cel comandat; produsul a ajuns la dumneavoastră defect sau deteriorat; diferența dintre imaginea produselor din magazin și cel primit de dumneavoastră este evidentă și se dovedește.

5. Returnarea produselor eligibile evidențiate la punctul 4, se va face pe cheltuiala SC Inkarta Print SRL prin aceeași metodă de transport prin care s-a făcut și expedierea. Suma aferentă produsului returnat va fi achitată de SC Inkarta Print SRL în termen de 14 de zile calendaristice de la solicitare, prin transfer bancar.

7. Avem rugămintea să verificați continutul pachetului în prezența reprezentatului firmei transportatoare. Dacă produsul este deteriorat vă rugăm să menționați acest fapt pe formularul de transport și să reclamați imediat acest fapt la adresa de e-mail inkartaprint@gmail.com. Dacă pachetul ajunge la dumneavoastră deteriorat, desfăcut, vă rugăm să refuzați primirea acestuia. În caz contrar orice reclamație ulterioară este declarată nulă.

8. Daca constataţi ulterior ca produsul este defect, vă rugăm să ne contactaţi pe inkartaprint@gmail.com.

9. În cazul returnării produselor ca urmare a renunțării la cumpărare pentru produsele prezentate la punctul 1, costurile de returnare sunt suportate de către client.

10. În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare (pe cât posibil în ambalajul original), cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit.